Ook last van vervelende klanten bij uw post afhaalpunt? NSO Retail ontvangt geregeld klachten over agressief gedrag van klanten als ze hun pakketje niet mee kunnen krijgen. Deze week was hiervoor in de media-aandacht. Zo was Janwillem Burgering, namens de VVP (vereniging van postale en bancaire retailers), aan het woord bij Editie NL van RTL. Hier kunt u dit item terugzien.
Winkelveiligheid is een zeer belangrijk aandachtspunt voor ondernemers en medewerkers in de branche. Naast agressieve klanten kunt u te maken krijgen met diverse vormen van winkelcriminaliteit. Helaas is dit nooit helemaal te voorkomen. Door het volgen van één of meerdere trainingen of e-learningen die NSO Retail of het hoofdkantoor van uw winkelformule aanbiedt, doet u veel aan preventie. Omdat voorkomen altijd beter is dan genezen raad NSO Retail u aan om altijd tijd en budget vrij te maken voor het volgen van gerichte opleidingen en trainingen voor u en uw medewerkers.
